نگاشته شده توسط: fery tiamo | مه 30, 2008

نقاشی روی بدن-Body painting

نقاشی بدن

به نام خدا

با عرض سلام به دوستان عزیز و خوانندگان این وبلاگ ، قبل از هر مطلبی باید یک تشکر ویژه از دوستان عزیزی که مطالب وبلاگ رو دنبال میکنند و با نظراتشون من رو ، با وجود گرفتاریها و مشکلات ،به ادامه نوشتن تشویق و دلگرم میکنند داشته باشم ، خوشحالم که این دوستان مطالب وبلاگ رو به دقت میخونند و نظراتشون رو که به این وبلاگ اعتبار میبخشه بدون هیچ تعصبی می نویسند و به من در نوشتن کمک میکنند، و اما نقاشی روی بدن :

نقاشی روی بدن یا بادی پاینتینگ (Body painting )جزء هنرهائیه که پیشینه چند هزار ساله داره !! از دیرباز مورد علاقه بشر بوده و همچنان هست ، از نفاشی بدن چندین استفاده میشه کرد ، جنبه هنری ، جنبه تبلیغاتی ، جنبه استتار ، جنبه تفریحاتی

جنبه هنری : بیشترین استفاده از نقاشی بدن ، برمیگرده به نقاشیهای زیبائی که روی بدن نقش میبنده ، عمر این نقاشیهای زیبا بیشتر از یک روز نیست و شاید تنها نقاشیه هنری که کمترین عمر رو داره همین نقاشی روی بدنه!! نقاشی بدن به دو قسمت body painting که روی تمام بدن نقاشی میکشند و face painting که فقط روی صورت نقاشی میشه تقسیم میشه ،البته بعضیها با کشیدن نقاشیهای حیوانات روی دستشون و حالت دادن به دستشون به صورت همون حیوان تصاویر زیبائی بوجود میارن،یاد بچگیمون بخیر که هروقت برق میرفت روی دیوار با سایه دستمون همین کارو میکردیم!!!، هنرمندان این رشته از طرحهای زیبائی استفاده میکنند که اکثراً ابتکاریه ، رنگی که در این هنر استفاده میشه با رنگهای دیگه تفاوت داره و تقریباً مانند رنگ پلاستیک که در نقاشی ساختمان استفاده میشه هست با این تفاوت که ترکیبات مضر برای پوست نداره و کاملاً زیر نظر بهداشت ساخته میشه و با یک استحمام از روی پوست بدن شسته میشه ، نقاشی بدن بیشتر در بین خانومها طرفدار داره و از اندامهای زنانه در این کار بهترین استفاده رو میکنند!! افرادی که به تاتو علاقه دارند ولی نمیتونند این کار رو بکنند نقاشی بدن میتونه جایگزین خوبی باشه و این مزیت رو داره که همیشه میتونید طرح جدیدی داشته باشید! بعضی از طرحها بسیار زیبا و استادانه کشیده میشه و طرحهای کمدی و فانتزی هم در این بین دیده میشه ،بعضی از این نقاشیها اینقدر ماهرانه کشیده میشوند که تشخیص اون کار مشکلیه و خیلیها متوجه نمیشند که مثلاً لباسی که تن خانومی هست نقاشیه نه لباس!! و در حقیقت اون خانوم هیچ لباسی به تن نداره و به اصطلاح لخت مادر زاده!!!

جنبه تبلیغاتی : در این روش اکثراً اسپانسرها و صاحبان کالا از خانومها و دختران خوش اندام برای تبلیغ کالاهاشون استفاده میکنند با این تفاوت که روی بدن و صورت این خانومها رو با نقاشیهای تبلیغاتی که اون کالا رو معرفی میکنه می پوشانند و در فروشگاهها و غرفه ها و یا در خیابان و بین مردم می فرستند ، برخی نیز از این راه به گرفتن عکسهای تبلیغاتی می پردازند و توجه مخاطبانشون رو جلب میکنند.

جنبه استتار : همانطور که میدانید در میادین جنگ و برای مخفی شدن از دید دشمن نیز میتوان با رنگ کردن صورت از دید مخفی شد که البته در اینجا این مطلب موضوعیت نداره.البته در جنبه هنری و تفریحی هم بعضیها با همرنگ کردن بدنشون با محیط اطراف صحنه های زیبائی بوجود میارند که در بعضی مواقع تشخیص اون شخص تقزیباً غیر ممکنه!! مثل عکس زیر.

Bodytattoo.wordpress.com

جنبه تفریحاتی : نقاشی روی بدن بیشتر جنبه تفریح داره و افراد ، و مخصوصاً خانومها از این کار لذت میبرن ، آرایش کردن هم یک نوع نقاشی صورت محسوب میشه که تمامی خانومها اون رو تجربه کردن ، گریم هم یک نوع دیگر نقاشی روی صورته ولی نقاشی کل صورت یا بدن رو شاید خیلی از خانومها در ایران تجربه نکرده باشند،که البته اگه مجالشو داشتن مطمئناً پاینتینگ کارای زبردستی میشدند!! البته بعضی از آرایشهائی که این روزا آدم تو خیابونا میبینه دست کمی از نقاشی چهره نداره!! ، بعضی از هنرمندان این رشته نقشی های بسیار زیبائی روی بدن میکشند و از برجستگیهای بدن افراد نیز در طرحهاشون استفاده میکنند که زیبائیه خاصی پیدا میکنه ، به نظر من افرادی که نقاشی بدن میکنند میتونند تاتو کارهای موفقی باشند چون در تاتو اولین شرط اینه که طرف نقاش خوبی باشه و بتونه طرحهاشو روی بدن به بهترین شکل بکشه ،در نقاشی بدن نیز ابتکاراتی وجود داره که در پست بعدی بهش اشاره میکنم ، برای دیدن عکسهای نقاشی بدن و صورت روی لینکهائی که تو همین پست گذاشتم کلیک کنید ، امیدوارم از دیدن عکسها لذت ببرید ، تا پست بعدی بدرود.

Responses

  1. سلام من میخواستم که شما تتو برام انجام بدین میشه یه آدرسی یا شماره ای به من بدین ممنون میشم من در تهران هستم. منتظر شما هستم.

  2. salam.. mamnon sar zadi… ba tabadole link movafegham. behet link dadam…
    ba arezoye movafaghiat

  3. salaaaaaaaam tiamo jaan,khob hasti? kheili vaght bod inja nazar nadade bodam delam tang shode bod!!!baba in doste man kalamo kand,mese tarhe khodamo mikhad faghat nemikhad rangi bashe,mishe siah sefid ? haroz dare behem mige! barnamasho beriz behem khabar bede ke hamon roz piersinge mano ham bezani,akhe beri dige nemishe peidat kard :P rasty daftaro chikar kardi?dorost shod ya hanoz kar dare?ishalah zodtar amade beshe ba shirini biam

  4. [...] کنید ، پشیمون نمیشید !!! این پست روهم نوشتم که مکمل پست قبل بشه و فعلاً در رابطه با نقاشی بدن مطلبی نیست تا ببینیم [...]

  5. khili khob bod man nom az zahamatet baz hatman inja sar mizanam

  6. salam age mishe ye khalkoobe khoob behem moarefi konid ke karesh khoob bashe .dar zemn man mikham yeki az tarh haye khodamo baram bendaze
    (tehran hastam man )
    mersi

  7. salam

  8. CFNM reached Tehran. Visit below site.
    سی اف ان ام به تهران رسید از سایت زیر دیدن کنید
    http://cfnmtehran.blogspot.com
    amazing – بسیار هیجان انگیز
    For reservation and price list contact me : cfnmtehran@gmail.com

  9. kar kheyli jalebiye albate ba matalebe kamele shoma jaleb shode bazam khaste nabashid bay

  10. salam
    man tato kharidam vali nemidonam chetori bezanam

  11. saalaam.man chanta tarhe jadid at modele tato mikham.
    mer 30
    ghorbane you

  12. salam mam mikham tatu konam ro0ye badanam shoma mito0nid inkaro bokonid ?age mishe rahnamaim konid man telamo midam age tunestid komakam konid mixi09379760298

  13. دوست دارم یه دختر ناز و خوشگل روی کیرم نقاشی کنه

  14. خیلی د.ست دارم که برام از عکس های جدیدتون میل کنید

  15. سلام _عالی حرف نداره
    عالی عالی

  16. خيلي خوبن فقط من فيلتر شكن ندارم اگه دارين به من بفرستين خيلي ممنون ميشم

  17. سلام من سینا هستم از گیلان ممنون از اطلاعاتت

  18. بسیار عالی بود مدتی در این باره تحقیق می کردم الان خوشحال شدم در این مورد سایتی وجود داره با تشکر فراوان

  19. matalebet kheli jalebe

  20. مرسي برام عكس هاي باحال ميل كن

  21. خوب و جالب: برام جدید میل کن

  22. خیلی باحال بود ولی حیف کمه سر بزنید خوشحال میشیم

  23. كسي نيست جواب منو بده

  24. سلام من منتظر عكسهاي ديگري از شما در ايميلم هستم

  25. gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood

  26. سلام طرح جالبی بود لطفا اگه از این طرحهادارید برام میل کنید

  27. سلام . دختری هستم که عکس سکسی از بدن پسر می خوام

  28. aks haie zibaiee bod. lotfan baram az ake haie ghashangeton befrestid. mamnom

  29. همه ی شما خر هستید

  30. vagean kharid

  31. چیز های جالب تری در سایت بگذارید وبرای من ایمیل کنید

  32. عکس های جالب تری بگذارید

  33. عکس های ازاین نمونه نه !
    سایت های جالب هم بفرسیتید .
    sms هم می خواهم ؟
    می خواهم با بقیه بچه ای سایت هم در ارتیاط باشم.

  34. عكس سكس برام بفرستيد

  35. سلام دوستان. هر کی میخواد با من حال کنه از خانوما من تلمو میزارم اوکی؟ رک گفتم دیگه من سکسی ام. از دخملا کسی پایه بود دیگه …………09193343148

  36. جالب بود

  37. فیلم و عکس سکس و لز بازی دخترانه واسم میل کن

  38. جالب بود

  39. فیلم و عکس سکس و لز بازی دخترانه واسم میل کن

  40. فیلم و عکس سکسی برام بفرست.

  41. سلام فیلم سکسی میخوام

  42. salam be dokhtarha ye open iran ke dar khalvate koche ha hal midan man 1javone 27 saleh hastam don bale dosti ba 1dokhtare bi shohar migardam shomare man 09168326681 az khozestan emil farvehar.yugy@gmil.com

  43. سلام آدرس سایت و چگونه می توانم در این سایت عضو شوم بگو

  44. راستی من جدید ترین فیلتر شکن دارم هر کی میخواد به من ایمیل بزنه

  45. ایمیل من a.omidia44@yahoo.com

  46. ببخشید ایمیل o.omidia44@yahoo.com

  47. khobe am man montazere ya behtar begam entezare chanta tarhe dar sathe rooz bodam .azat khahesh daram be in herfe va zooghoshooghet edame bede ke vaghan mesle u km darim va age mishe ye chanta tarhe vaghan ghavi baramoon be namayesh bezar .mamnoon

  48. هرکی فلتر شکن و عکس سکسی میخواهد ایمیل بزنه

  49. mer300000000000000000000000000000000000.
    really very very good

  50. mer300000000000000000

  51. يلام
    خوب بود تازه ترين ها را برام ايمل كن

  52. فیلم و عکس سکس و لز بازی دخترانه واسم میل کن

  53. لطفا به ايميل من از اين عكسهاي تاتو و تاتوي خفن بدن و عكسهاي بالاي 18 بفرستيد

  54. بچه ها من يه تتو كار ميشناسم كه كارش حرف نداره . هر كي بازوي منو ميبينه ميگه كجا رفتي تتو زدي منم ازش اجازه گرفتم كه شمارشو براتون بزارم.
    09124807229

  55. من دوست دارم با کیرم رو بدن دخترا نقاشی کنم

  56. salam.agar momken bod baraye emiale man ax beferetid. mr30

  57. salam . lotfan ax beferestid

  58. خیلی خوبه ولی بهتر اینه که برای من هم ایمیل کنید

  59. واقعا دیدنی هست ولی خواهش می کنم برای ما از اینا ویا خفن هاش را بفرستید

  60. اینکه خالیه !!!!! چه معنی داره واست پیغام هم بذاریم !

  61. واسه من عکسای سکسی و خاص بفرستید.. مرسیییییییییی

  62. سايتتون عاليه فقط مي خواستم ببينم شما تتو كار تو شهرهاي مختلفم مي شناسين من نمي دونم بايد كجا اين كارو انجام بدم ممنئن مي شم اگه راهنماييم كنيد

  63. سلام . ممنونم از مطالب مفید و جالبی که همراه با عکس گذاشتین . مخصوصا در مورد نقاشی بدن که توضیح هم داره . مرسی

  64. salam .man natonestam matalebi ke baraye yadgiri naghashi ro badan pyda konam ,be sorate teori az khodeton komak mikhastam va shomare khanomhaei ke dar in zamine takhasos daran ra be man bedahid .man naghashi kar mikonam va khaili ziad dost daram in karo yad begiram .mamnon az shoma

  65. salam .baraye man ax dar morede naghashi ro badan befrestid mamnon az shoma


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

Tattoo،Piercing

این وبلاگ برای آشنائی بیشتر شما عزیزان،با هنر تاتوی بدن و پيرسينگ،و در خدمت گرفتن این هنر در جهت زیبائی هر چه بیشتر شما عزیزان ،به ثبت رسیده است.

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

